Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

" Επίρρηψον επι τον Θεόν την μέριμνάν σου και Αυτός σε διαθρέψει".

                                                 

                                            
             " Επίρρηψον επι τον Θεόν την μέριμνάν σου
                και Αυτός σε διαθρέψει".  (ψαλμ.54,23)

          Πολύ με ενισχύει η υπόσχεσή σου αυτή , Κύριε. Διότι
      έχω μεγάλη ανάγκη συμπαράστασης.
      Νοιώθω μόνος στη ζωή και εκείνοι που μπορούν να μου
      συμπαρασταθούν ή είναι ανύπαρκτοι ή είναι απασχολη-
      λημένοι. Εσύ μόνο Κύριε, είσαι η μοναδική και παντοτι-
      νή συντροφιά μου. Ακόμη και στον ύπνο με συντροφεύεις.
          Δος μου τη χάρη σου να νοιώθω τη συντροφιά σου. Να
       σε αισθάνομαι δίπλα μου. Αμεση καταφυγή στις ανάγκες
        μου. Άμεση διέξοδο στα αδιέξοδά μου. Ιατρό στις ασθένει-
        ές μου, προστάτη στους κινδύνους και στους πειρασμούς 
        του διαβόλου.
             Και ας είναι η χάρις Σου διαρκής και ισόβιος, γιατί Εσύ
         είπες: "Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" (Ιωαν.ιε-5)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου